mahligai oh mahligai..

Monday 25 April 2011

suzuki swift concept


suzuki swift concept nie di perkenalkan di geneva. kalau versi swift yang terdahulu engine yang digunakan ialah NA, kod 16A dengan CC 1.6 yang dapat menghasilkan 125 kuasa kuda. tetapi pada model terbaru ini mukin ianya mampu mencapai 200 kuasa kuda!

antara kelainan swift baru ini dengan yang lama ialah lampu hadapannya sudah diganti dengan lampu projektor berkembar. bahagian fog light pula di tambah dengan 3 garisan krom garnish yang menampakan kereta ini lebih garang. saiz fog light juga diganti dengan saiz yang lebih besar.grill depan hitam dengan corak honeycomb ditambah ditengahnya bar berwarna perak.

swift 2011 ini juga mempunyai ruang udara di belakang 'wheel arc' roda hadapan. spoiler belakang di tukarkan kepada saiz yang lebih besar yang menampakkan kereta ini lebih aggresif.swift concept ini juga mempunyai 2 ekzoz dan di bahagian dalamnya pula mempunyai pedal metal, trim hitam dengan stereng yang dibalut kulit. dalaman kereta ini lebih menyerlah apabila bahagian dalamnya dimasukan kerusi perlumbaan recaro paparan dua warna kuning hitam. cantikan kereta ni?haha..kalau saya mampu saya pun nak beli kereta nie suatu hari nanti..=)






No comments:

Post a Comment