mahligai oh mahligai..

Saturday 23 April 2011

Berhati Hati Dengan Barang Audio Kereta Tiruan

assalamualaikum semua..saya sangat berminat dengan audio sistem kereta ni.. kalau boleh saya nak upgrade audio standar viva saya tu..jadi sepanjang membuat kajian tentang barang audio ni saya ada terjumpa maklumat bagaimana kita nak detect barang audio tu original atau tiruan..antara maklumat tentang jenama audio yang saya dapat kumpulkan ialah ROCKFORD FOSGATE, DLS dan KICKER..ni ada sedikit gambar gambar yang saya dapat..

ROCKFORD FOSGATE








KICKER










DLS








jadi itulah sedikit sebanyak yang saya dapat dari hasil kajian tentang produk produk yang terdapat barangan tiruan. memang imitation product ni hampir 99% sama dengan yang original. perhatikan betul betul ketika henda membeli barangan barangan ini .berhati hatilah ketika membeli takut takut membeli dengan harga barang original tetapi  kita dapat barang tiruan. menyesal tak sudah la jawabnya..=) semogo info ini membantu..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment