mahligai oh mahligai..

Sunday 1 May 2011

Bodykit Aftermaket Viva dan sedikit cerita tentang Daihatsu Avy NA dan Avy RS

berikut adalah sedikit sebanyak bodykit yang boleh dipasangkan pada viva anda..:



kalau anda tak berminat dengan body kit nie dan ada duit yang berlebihan...sarung saja bodykit ini...=)

Daihatsu Mira Avy NA

atau yang nie?
Daihatsu Avy RS

nie gambar yang dah di modifiedkan keretanya..kalau yang standart macam nie je..

Daihatsu Mira Avy NA

Daihatsu Avy RS

bagi saya Avy RS nie nampak lebih gagah berbanding Avy NA..tak dinafikan kerana kedua dua kereta boleh dijadikan cantik sesuai mata memandang..haritu saya ada terjumpa Avy NA cantik warna teh susu..tuan dia fully converted kereta tu kepada avy NA dalaman n luaran..tgk dalam majalah ja la..huhu..K-Kompak..nnti saya uploadkan gambar kalau boleh..=)bajet kalau nak convert Avy nie kalau NA dalam 2K je palng maksima..tapi klu RS 5K!..tu berdasarkan pengalaman saya pergi ke kedai mencari barang la..sebab tuan kedai kata dia nak jual set depan Avy rs nie 2.5K blakang pown lebih kurang 2.5K..mahal la dan bagi yang ada duit benda nie tak menjadi satu masalah..tapi kalau dah minat nie macam mana pown kena bagi jadi jugak la kan..haha..saya pun sangat sangat berhajat nak convert jadi Avy RS nie..skarang tengah kumpul duit..buat masa sekarang nie pakai bodykit aftermaket la dulu..haha..=)

6 comments:

  1. saya punyer viva elite ar..xtahu nak make up cam aner..nak tambah depan belakang rugi..leh bg cadangan???

    ReplyDelete
  2. ak interested nak convert avy rs. JPJ x tahan ke klu diorang wat roadblock

    ReplyDelete
  3. BP harge depan blkang bonet

    ReplyDelete
  4. BP harge depan blkang bonet

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Asl.kum Sy nk bli 1 set complete set avy RS tu bpe ye

    ReplyDelete